Garantie

Al onze toestellen werden grondig gecontroleerd en hergecontroleerd op de werking en de staat van het toestel. Daardoor kunnen wij op ieder toestel een garantie van 3 jaar geven en zelfs 2 jaar op de batterij.

Wat als mijn toestel een defect heeft ?

Indien je toestel een defect zou vertonen tijdens de garantieperiode neem dan zeker contact met ons op.
Dit kan via ons contactformulier of via mail naar sales@bitstore.be.

Wij nemen dan onmiddelijk contact met u op om de verdere stappen die genomen moeten worden te bespreken.

Wat mag je verwachten van onze garantie ?

Mocht uw toestel tijdens de garantieperiode defect raken dan herstellen wij uw toestel gratis.
Indien het niet meer herstelbaar is kijken we voor uw toestel te ruilen met een vergelijkbaar model.
Als er geen vergelijkbaar model beschikbaar zijn dan krijgt u uw geld terug. 

Wat valt er onder garantie ?

  • Microfoon / luidspreker (met uitzondering van stof- of vochtschade)
  • WiFi en problemen met netwerkverbinding
  • Problemen met het moederbord
  • Touchscreen (wanneer deze gedeeltelijk of helemaal niet meer functioneert)
  • Knoppen op het device, met uitzondering van de touch-ID functionaliteit
  • Accu/batterij (bij snel leeglopen of warm worden)

Wat valt er niet onder garantie ?

  • Mankementen na de garantieperiode van 2 jaar
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door gebruiker (gebroken/gescheurde onderdelen en/of vochtschade)
  • Gebroken simkaartlezer
  • De touch-ID functionaliteit bij vervanging van de homebutton
  • Gebroken cameralens
  • Beschadigde of vieze laadconnector
  • Loszittende onderdelen hoofdtelefoon aansluiting / AUX Flex;
  • Refurbished iPhone toestellen zijn niet per definitie waterdicht en hierop geven wij dus géén garantie
  • Bij iPhone 7 (Plus) toestellen is de homebutton niet te repareren, dus hierop kunnen wij geen garantie geven.

Uw iPhone of iPad retourneren

Om een product te retourneren ga je als volgt te werk :

  1. Stuur een mail naar sales@bitstore.be met de omschrijving van je probleem.
  2. Je krijgt van ons een mailtje terug met de nodige instructies die eerst uitgevoerd dienen te worden.
    backup van telefoon/iPad, “zoek mijn iPhone” verwijderen en terugstellen naar fabrieksinstellingen
  3. Indien dit uitgevoerd werd kunnen wij je iPhone/iPad aanmelden ter herstelling.
  4. Na aanmelding van de herstelling krijg je van ons een mail met het retourformulier en verzendlabel.
  5. Verpak je iPhone of iPad goed in een doos met het retourformulier in de doos en het verzendlabel op de doos.
  6. Breng alles binnen in een Bpost of PostNL afgiftepunt, wij nemen de kosten van de verzending op ons
1. U bent particulier
 2. Het toestel moet zich in dezelfde staat bevinden zoals het geleverd werd.
 3. De retouraanvraag en het toestel dienen binnen 14 dagen na aankoop bij ons terug te zijn.
 4. Verzendkosten van retourneren zijn te koste van de klant.
 5. De originele verpakking en alle meegeleverde accessoires dienen mee teruggezonden te worden.

Bent u om één of andere reden toch niet tevreden over uw aankoop, dan kan u (als consument) binnen 14 dagen na aankoopdatum je toestel terugzenden.

Er zijn wel enkele voorwaarden:

 1. U bent particulier
 2. Het toestel moet zich in dezelfde staat bevinden zoals het geleverd werd.
 3. De retouraanvraag en het toestel dienen binnen 14 dagen na aankoop bij ons terug te zijn.
 4. Verzendkosten van retourneren zijn te koste van de klant.
 5. De originele verpakking en alle meegeleverde accessoires dienen mee teruggezonden te worden.